Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: м. Кривий Ріг
м. Кривий Ріг
(067) 100-92-96
(067) 620-88-66
Замовити дзвінок

Політика безпеки

    Інтернет-магазин DENTRIL.kr.ua реалізує товари відомих світових виробників, які уважно контролюють якість своєї продукції. DENTRIL також докладає максимум зусиль, щоб Ви придбали продукт належної якості.

    Незважаючи на це, навіть найсучасніше, надійне та дороге обладнання може вийти з ладу з різних причин, а на витратні матеріали може виникнути рекламація, зокрема через некоректне транспортування чи форс-мажор.

   При правильній експлуатації та належному догляді випадки поломки медичної техніки на протязі її гарантійного та післягарантійного експлуатаційного терміну відбуваються досить рідко.

Ми дбаємо про наших клієнтів. Саме тому все обладнання продається тільки з гарантією від виробника, а всі питання та консультації з обслуговування, ремонту і покупці, що виникають в процесі експлуатації техніки, вирішують через фахівців DENTRIL.

Гарантійний та післягарантійний ремонт

    Якщо техніка вийшла з ладу в період гарантійного обслуговування, ми безкоштовно відремонтуємо або поміняємо товар. Необхідні умови:

  • Наявність гарантійного талона (або договору);
  • Наявність заводської упаковки (для дрібного та середньогабаритного обладнання);
  • Дотримання умов експлуатації та умов викладених у гарантійному талоні (або договорі);
  •  Усі переміщення товару пов'язані з ремонтом обладнання здійснюються за рахунок покупця.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • Механічні пошкодження;
  • Випадкові пошкодження (дефекти викликані користувачем);
  • Ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення чи використання;
  • Ушкодження, що виникли внаслідок порушення правил експлуатації;
  • Ушкодження спричинені стихією, побутовими факторами, нещасними випадками чи форс-мажорними обставинами;
  • Ушкодження спричинені потраплянням до середини виробу сторонніх предметів, у т.ч. забруднень, рідин, пилу, комах та інших.
  • Ушкодження, викликані невідповідністю Державним стандартам телекомунікаційних, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;
  • Пошкодження, викликані використанням нестандартних матеріалів або запчастин;
  • Природне зношування або закінчення ресурсу (особливо на ущільнювальні гумові кільця, прокладки а також лакофарбове покриття, плавкі запобіжники, оббивки крісел, стільців);
  • Інструменти, деталі та комплектуючі, які вимагають заміни або ремонту з рекламації, приймаються Продавцем лише за наявності довідки про стерилізацію – дезінфекцію (для наконечників, насадок обов'язково краш-пакет та індикатор чи чек-звіт про автоклавування).

ВАЖЛИВО (!) Обов'язковою та необхідною умовою звернення щодо гарантійного обслуговування обладнання є наявність ГАРАНТІЙНОГО ТАЛОНУ або ДОГОВОРУ НА ПРОДАЖ даного конкретного обладнання. За відсутності цього документа звернення щодо гарантії НЕ МОЖЛИВО.
Якщо при отриманні товару Ви не виявили Гарантійного талону - негайно (на протязі 14 календарних днів), повідомте нам за вказаними на сайті номерами телефону із зазначенням номенклатури обладнання та серійного заводського номера. Ми надішлемо Гарантійний талон Вам, власним коштом і продовжимо Вам термін гарантії на два тижні.

DENTRIL залишає за собою право самостійно ухвалити рішення про розподіл зон відповідальності у разі відсутності можливості отримати висновок Заводу-виробника або авторизованого сервісного центру Заводу-виробника про причини виходу обладнання з ладу.

    Якщо техніка вийшла з ладу в період післягарантійного обслуговування, DENTRIL виконає ремонт або забезпечить запасними частинами та розхідниками на платній основі за прейскурантом.

Магазин не несе відповідальності за неточність та друкарські помилки в описі характеристик та комплектації товарів, у будь-якому випадку - найдостовірнішу інформацію Покупець черпає з оригінальної інструкції заводу виробника, офіційного сайту - заводу виробника та/або офіційного консультативного представництва виробника.

    У будь-якому випадку Ви не залишитеся наодинці зі своїми проблемами.

    ВАЖЛИВО (!) При оформленні замовлення покупець натискаючи кнопку "Оформити замовлення" автоматично підтверджує про ознайомлення та прийняття умов викладених у пунктах ЗАМОВЛЕННЯ/ОПЛАТА/ДОСТАВКА/ПОЛІТИКА БЕЗПЕКИ та погоджується з умовами купівлі в магазині.